»Z operativnega stališča je pred nami izredno zahtevno obdobje, saj se bomo vsi evropski letalski prevozniki znova spoprijemali s številnimi izzivi. V dnevnih operacijah že čutimo prve posledice omejitev zračnega prostora nad Evropo, tega bo predvsem v poletnih mesecih še bistveno več. Zamude so neizogibne in tako kot prevozniki se morajo tudi potniki na to pripraviti že danes.«
»To vprašanje bi lahko postavili tudi glede železnic in avtobusnih prevoznikov, ki prejemajo več 100 milijonov na leto. Očitno družbena oziroma državna korist pretehta ta strošek.«
»za upravičenca izbran letalski prevoznik Eurowings za vzpostavitev nove neposredne letalske proge DUS (Düsseldorf) – LJU (Ljubljana) – DUS (Düsseldorf) v obdobju od 12. 4. do 25. 10. 2025«
»V kakršnikoli obliki bi se že ustanovila kakršnakoli družba, to ne bi bilo mogoče brez zunanjega partnerja.«
»Investicije v infrastrukturo javnih prevoznih sredstev so bistvene, hkrati pa je izjemno pomembno, da se vzporedno prenehajo subvencionirati letalski prevozniki in letališča.«
»Pozitivno je, da se predlaga subvencioniranje linij že obstoječim letalskim prevoznikom, ki delujejo na trgu, in se vsaj navidezno opušča ideja o ustanavljanju novega nacionalnega letalskega prevoznika.«
»Verjetnost, da boste udeleženi v letalski nesreči, četudi sedite na Boeingovem letalu, je torej izredno nizka.«
»Ne vem, zakaj bi državni denar metali v ustanavljanje državnega letalskega prevoznika, ker je že Adria uspešno dokazala, da ni sposobna samostojno preživeti na trgu.«
»Po mojem mnenju je malo verjetno, da bi ta hip dobili svojo letalsko družbo. Vse nacionalne prevozniške družbe imajo izgubo. Ko bodo znane končne številke, bomo morali pogledati in videti, ali smo pripravljeni iti v to ali ne.«
»Naša finančna ocena znaša 5,6 milijona evrov letno, temelji pa na tem, da bi predvidoma za 255 dni v letu zagotovili 10 letalskih povezav dnevno.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju